MetriQ Input

MetriQ Input slúži na digitalizáciu procesov na pracovisku, ktoré zahŕňajú oboznamovanie sa s technickou dokumentáciou BOZP, zberu výsledkov kontroly / reworku a vizualizáciou krokov pracovného postupu.

MetriQ Input je unikátny a flexibilný nástroj určený na distribúciu a zber dát pracoviska. Jednoduché a prehľadné rozhranie umožňuje reagovať na rýchlo meniace sa požiadavky, zmenu zákaziek, komponentov, miesta výkonu, zmenu parametrov a paralelné sortovanie na viacerých pracoviskách.

K dispozícii je variant optimalizovaný na bežné špecializované smartfóny (napr. Zebra). MetriQ Input tiež umožňuje zber dát od viacerých triediacich firiem u jedného zákazníka.

MetriQ View

Proces komunikácie so zákazníkom bol presunutý do modulu MetriQ View, ktorý slúži na zobrazovanie sumárnych výsledkov v prehľadnom dashboarde a tiež detailných výsledkov jednotlivých objednávok s možnosťou generovania reportu a zdieľania dokumentov.

Unikátnosť riešenia MetriQ View z pohľadu zákazníka spočíva v tom, že zákazník nájde komplexné výsledky a dokumenty od viacerých dodávateľov na jednom mieste v reálnom čase.

MetriQ je možné prepojiť na akýkoľvek iný informačný systém zákazníka.

Benefity

  • Nasadenie riešenia MetriQ prináša výrazné skrátenie času medzi zadaním požiadavky kontroly a odovzdaním protokolu o kontrole zákazníkovi.
  • Pri tvorbe reportov eliminuje rutinné činnosti technika a tak výrazne skracuje čas dostupnosti dát pre zákazníka.
  • Vďaka dostupnosti dát vo webovom rozhraní rovnako minimalizuje čas zákazníka, ktorý nemusí prehľadávať e-maily a reporty.
  • Riešenie, vďaka používateľskému rozhraniu, ktoré čiastočne kontroluje proces zadávania, tiež pomáha znížiť výskyt chýb pri zbere výsledkov.
  • Lepšia kontrola dodržiavania predpísaného procesu kontrolórom, t.j. nižšie množstvo odchýlok oproti predpísanému postupu.

MetriQ View

Proces komunikácie so zákazníkom bol presunutý do modulu MetriQ View, ktorý slúži na zobrazovanie sumárnych výsledkov v prehľadnom dashboarde a tiež detailných výsledkov jednotlivých objednávok s možnosťou generovania reportu a zdieľania dokumentov.

Unikátnosť riešenia MetriQ View z pohľadu zákazníka spočíva v tom, že zákazník nájde komplexné výsledky a dokumenty od viacerých dodávateľov na jednom mieste v reálnom čase.

MetriQ je možné prepojiť na akýkoľvek iný informačný systém zákazníka.

Vplyv na životné prostredie

Nasadenie riešenia MetriQ prináša “paperless“ kontrolu kvality, t.j. elimináciu potreby tlače, ručného vypĺňaných dokumentov a formulárov v procese kontroly kvality.

Vďaka elektronickej distribúcii dokumentov a tiež elektronickému zberu dát z pracovísk prináša zníženie počtu najazdených kilometrov a teda zníženie emisií CO2.

Nasadzovanie MetriQ u zákazníkov pomáha napĺňať ciele HOLLEN GreenDeal a zmenšovať uhlíkovú stopu. HOLLEN v roku 2021 vygenerovala 122,32 t CO2, čo reprezentuje cca 139g CO2 na jednu odpracovanú hodinu.

Referencia z nasadenia MetriQ vo firme Garrett, Prešov:

Priemerná mesačná prevádzka v Garrett

Počet riadiacich pracovníkov

19

Počet operátorov

150+

Odpracované hodiny

25 000

Faktúry

80

Počet denných reportov

74

Počet aktívnych dodávateľov

80

Počet skontrolovaných dielov

2 885 762

Detekované NOK

30 456

Vypočítaná finančná ročná úspora z nasadenia Metriq je cca. 45.000€. MetriQ v súčasnosti nasadzujeme u ďalších významných zákazníkov.

Prínos služby MetriQ

Zvýšenie kvality služieb
  • Zníženie chybovosti údajov
  • Dostupnosť údajov, rýchlosť, všetko na jednom mieste
  • Flexibita, modularita a rozšíriteľnosť
  • Integrácia inteligentných meraní
Zvýšenie efektivity
  • Zrýchlenie dostupnosti dát
  • Odstránenie tlače a manažmentu papierovej dokumentácie
Zvýšenie dátovej bezpečnosti
  • Zamedzenie straty dát
  • Zamedzenie neautorizovanému prístupu k dátam
Úspora času
  • Šéfa kvality
  • Pracovníkov kvality
  • Zodpovedného človeka za náklady interných zákaziek